Rekrutacje / Człowiek Pierwszego Kontaktu

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Człowiek Pierwszego Kontaktu

czyli tak zwana “obsługa klienta”.

#komunikacja #socialmedia #email #klienci #partnerzy #everydayhero

Zakończyliśmy już tę rekrutację. 🏁

Chcesz dostać informację, gdy otworzymy ją ponownie?

Zostaw kontakt, a odezwiemy się do Ciebie w pierwszej kolejności!

Wyobraź sobie, że pracujesz w miejscu, które realnie wpływa na poprawę jakości edukacji tysięcy młodych lekarzy w Polsce. Twoją rolą jest pomoc w rozwiązaniu problemów i dostarczanie informacji potrzebnych Użytkownikom. Jesteś dla nich Człowiekiem Pierwszego Kontaktu, który tłumaczy zawiłości produktów, przybija wirtualne piątki, kiedy odnoszą sukcesy i stara się pomóc, kiedy pojawiają się trudności. 🤔

Twoja rola polega przede wszystkim na rozwiązywaniu problemów Użytkowników, którzy piszą do nas mailowo, przez media społecznościowe lub dzwonią. Czasem wystarczy przekazanie odpowiednich informacji. Czasem jednak trzeba będzie skoordynować pracę większej liczby osób, informując rozmówcę na bieżąco o statusie sprawy.

Jeśli chcesz kończyć każdy dzień z poczuciem zrobienia czegoś ważnego dla drugiego człowieka – masz taką szansę!

Dlaczego warto?

❤️ Praca w firmie z misją, której działania realnie przekładają się na jakość życia ludzi.
🧠 Środowisko inspirujące do rozwoju z dużą dozą autonomii i przestrzeni do nauki.
👫 Zespół, w którym wymagamy wiele od siebie nawzajem, ale komunikujemy się bez przemocy, ze szczerą intencją wsparcia i poprawy jakości doświadczenia dla naszych użytkowników.

Jakie będą Twoje zadania?

👌 Obsługa standardowych problemów, delegowanie odpowiednim osobom problemów specjalistycznych (administracyjne, prawne, techniczne).
💬 Komunikacja telefoniczna, Facebook, Instagram, e-mail.
💭 Moderacja profili społecznościowych.
📈 Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej, dzielenie się wnioskami z komunikacji.
📝 Tworzenie autorskich tekstów marketingowych, wpisów na bloga i postów chwytających czytelników za serce.

Jakich umiejętności potrzebujesz?

Język

Większość Twojej pracy będzie związana z komunikacją pisemną. Dlatego musisz posługiwać się poprawną polszczyzną i wykazać umiejętnością mądrego formatowania tekstu. Im poprawniej, tym lepiej, ale nie oczekujemy oczywiście znaku jakości Miodka, wzsycsy czaesm popłenaimy błędy. 😉

Ponadto, ważne jest dla nas Twoje zrozumienie różnicy stylów komunikacji. Telefon, Facebook, mail – wszystkie te kanały wymagają nieco innego tonu i mają inne sposoby na wyrażanie emocji. Będziemy zdecydowanie zwracali uwagę na to, czy potrafisz wyczuć te niuanse.

Sposób pracy

Najważniejsze dla nas są umiejętność organizacji własnej pracy i solidność. Powierzając Ci komunikację z ludźmi, którzy są dla nas najważniejsi, musimy wiedzieć, że możemy Ci zaufać. Dlatego skrupulatność, punktualność i solidność będą kluczowymi cechami, na jakie będziemy zwracać uwagę.

Ze względu na fakt, że Twoim głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów, potrzebna Ci będzie duża doza empatii. Zachowanie spokoju i serdeczności w kontakcie z Użytkownikami wymaga niestrudzonej chęci niesienia pomocy.

Ostatni ważny dla nas aspekt, to sprawne poruszanie się po narzędziach internetowych. Niemal całą naszą pracę organizujemy i prowadzimy online. Dlatego będziemy zwracać uwagę na sprawność posługiwania się różnymi aplikacjami.

Dodatkowo, będzie super, jeżeli…

  • Znasz:
    • Systemy mailowej obsługi klienta (Freshdesk, Zendesk)
    • Obsługę firmowej skrzynki Facebooka i/lub Instagrama
    • Narzędzia biurowe Google (Drive, Kalendarz, Dokumenty)
    • Narzędzia do zarządzania projektami (Trello, Asana, Jira)
    • Aplikacje do efektywnego zarządzania czasem (Any-do, Todoist, Toggl, Harvest)
    • Firmowe komunikatory (Slack, Mattermost)
  • Masz doświadczenie w pracy zespołowej
  • Masz na koncie realizację od początku do końca jakichkolwiek własnych projektów trwających dłużej, niż 3 miesiące 🙂
  • Masz doświadczenie w edukacji (praca lub studia)

Inne ważne informacje

  • 4200 – 5600 zł brutto na umowie o pracę (B2B też ok)
  • Biuro na poznańskich Jeżycach
  • Praca w pełnym wymiarze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17, ale nie ma problemu z okazjonalną pracą zdalną 🙂

Zakończyliśmy już tę rekrutację. 🏁

Chcesz dostać informację, gdy otworzymy ją ponownie?

Zostaw kontakt, a odezwiemy się do Ciebie w pierwszej kolejności!

Nasza misja

Naszym marzeniem jest czynić ludzi wolnymi, a pomaganie w efektywnej nauce i świadomym zarządzaniu własnym kapitałem intelektualnym, są drogą do jego realizacji. Ta misja zawiera się w trzech słowach: Edukacja – Wolność – Szczęście.

Edukacja prowadzi do rozwoju krytycznego myślenia, to z kolei do samodzielności i wolności, która daje szansę na bycie szczęśliwym – te wartości wskazują nam kierunek rozwoju i popychają do działania.